Pregătește-te din timp pentru o bătrânețe sănătoasă!

”În România nu este ușor să fii pensionar. Multora nu le ajung banii de medicamente și mulți sunt bolnavi de toate bolile. Pe lângă un diabet mai apare și un cancer, iar o hipertensiune de decenii adesea își are deznodământul într-un atac vascular cerebral.

Din acest motiv, odată ce treci de vârsta de 50 de ani, o vârstă la care se produc multe deficiențe în organism, trebuie să te pregătești cu multă responsabilitate față de tine însuți să întâmpini pensia într-o formă cât mai bună posibil, pentru o avea o bătrânețe scutită de umilințele pe care le poți avea într-o țară ca a noastră cu un sistem sanitar aflat el însuși în mare suferință – mărturisește cercetător Ștefan Manea.

Sfaturi pentru o bătrânețe sănătoasă

Administrarea de suplimente alimentare, vitamine și minerale, reducerea cantității de mâncare și evitarea alimentelor grase și dulci sunt un prim pas important. Pe lângă acestea, ieșirea în natură și activitatea fizică, dragostea pentru copii, nepoți partenerul de viață, prieteni, familie, pot aduce mângâiere și fericire.

  1. Multe persoane după vârsta de 40 de ani se confruntă cu probleme de obezitate. Iată ce recomand pentru combaterea acesteia, laolaltă cu un regim alimentar supravegheat și mișcare:
  • Fiamarantcomprimate- 2 cpr. x 3 / zi
  • Gemoderivat din muguri de Fag – 1 monodoză / zi
  • Gemoderivat din muguri de Tei Argintiu – 1 monodoză / zi
  • Hofisil, comprimate – 2 cpr. x 2 ori / zi
  • Tinctură din fructe de Soc – 30 pic. x 3 ori / zi
  1. Alte persoane au probleme mari cu somnul. Minimum 7 ore de somn pe noapte sunt recomandate, prin urmare, faceți tot ce vă stă în putință pentru a vă asigura acest necesar. Din păcate mulți adulți se confruntă cu insomnii atroce care le afectează inclusiv sistemul imunitar. În cazul insomniilor recomand:
  • Gemoderivat din mlădiţe de Păducel – 1 monodoză / zi
  • Gemoderivat din muguri de Tei Argintiu – 1 monodoză / zi
  • Somn Uşor – 1 cps. / zi
  • Tinctură de Ovăz – 30 pic. x 3 ori / zi
  1. Menținerea unui sistemul imunitar la un nivel optim, capabil să lupte cu radicalii liberi şi să ne menţină sănătoşi este piatra de temelie a unei vieți sănătoase. Recomand, în cazul imunodeficienţei:
  • Echinacea – 2 cps. x 3 ori / zi
  • Flavovit C – adulţi – 2g. / zi
  • Gemoderivat din mlădiţe de Cătină Roşie – 1 monodoză / zi
  • Gemoderivat din mlădiţe de Măceş -1 monodoză / zi
  1. Prevenirea îmbătrânirii creierului este obligatorie. Creierul este prietenul și aliatul nostru fidel până în ultima secundă, așa că a avea grijă de hrana lui este o necesitate de bază. Este indicat să ne implicăm în activități diverse de tip intelectual, să citim, să mergem la teatru, să facem conversații cu familia și prietenii, să participăm la dezbateri, să ne exprimăm și să ne apărăm opiniile, etc. Iată ce recomand pentru îmbunătățirea și întreținerea memoriei la toate vârstele, și mai ales după 50 de ani:
  • Ulei de pește
  • Omega 3 și 6 vegetal
  • Ulei de cânepă
  • Spirulină

Nu vă neglijați sănătatea, mai ales când sunteți sănătoși, pentru a vă maximiza viața și a putea avea realizări deosebite. Faceți totul cu echilibru, din timp, și veți culege roadele unei bătrâneți frumoase!” – îndeamnă interlocutorul meu, cercetător Ștefan Manea, în finalul interviului.

Produsele recomandate se află la câteva click-uri distanță pe www.hofigal.ro

Articol preluat de pe aquiahora.ro.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*