Remedii miraculoase pentru tratarea gripei

Simptomele de gripă vă pot provoca multiple neplăceri, de la febră și tuse până la dureri în gât, congestie nazală, dureri de cap și frisoane. Dar există și modalități prin care vă puteți restaura starea de bine în aceste situații. Medicamentele antivirale de prescripție pot ușura simptomele gripei atunci când sunt luate la scurt timp după ce te îmbolnăvești. În multe cazuri, totuși, remediile simple de la domiciliu pot fi tot ce aveți nevoie pentru a ușura simptomele de gripă ușoară până la moderată. În plus, plantele medicinale și legumele sunt calea sigură spre restaurarea puterii propriului sistem imunitar.

Consumați multe lichide
Gripa vă poate deshidrata, mai ales dacă aceasta vine însoțită de vărsături sau diaree. Deci, asigurați-vă că aveți suficiente lichide pe lângă voi și consumați-le cât de des puteți în această perioadă. Apa este cea mai bună alegere. Sunt și sucuri de fructe și băuturi electrolitice pe care vă puteți baza. Ar fi indicat să evitați băuturile care conțin cofeină, deoarece cofeina este un diuretic. Ceaiul din plante cu miere poate calma durerile în gât. Dacă simțiți greață, încercați înghițituri mici de lichid. Cum poți fi sigur că organismul tău primește suficient lichid? Urina trebuie să fie galben pal, aproape incoloră.

Supa preparată acasă
De-a lungul generațiilor, părinții au servit supă de legume copiilor care sufereau de răceli și gripă. Au avut aceștia dreptate? Sigur că da. Un studiu publicat recent în reviste de specialitate a arătat faptul că supa de legume poate ajuta în tratarea sau ameliorarea simptomelor legate de infecțiile tractului respirator superior, cum ar fi gripa. Acestea au la bază ingrediente din natură, sănătoase, cu efecte benefice asupra organismului.

Odihna este cheia pentru vindecarea organismului
Ascultați-vă corpul! Dacă vă spune să nu faceți exerciții, nu le faceți în această perioadă. Dacă vă îndeamnă să vă petreceți toată ziua în pat, faceți-o. Nu încercați să vă ocupați de treburile zilnice atunci când este clar că nu vă simțiți bine și că organismul are nevoie de o pauză. Odihna este un alt mod de a sprijini capacitatea organismului de a lupta împotriva infecțiilor.

Umiditatea
Respirația aerului umed facilitează congestia nazală și durerea în gât. O strategie bună este să vă răsfățați într-un duș cu aburi de câteva ori pe zi sau doar să faceți duș și să stați în baie timp de câteva minute, inhalând aburul. O altă variantă recomandată este folosirea unui vaporizator de aburi sau a unui umidificator. Curățați-l de multe ori pentru a vă asigura că nu conține mucegai sau alte elemente nedorite de la ultima utilizare.

Inhalații pentru o respirație ușoară
Aveți nevoie de o cale rapidă de a deschide căile respiratorii înfundate? Fierbeți apă într-un vas cu plante și puneți un prosop deasupra capului, închideți ochii și aplecați-vă peste vasul respectiv. Apoi, respirați adânc prin nas treptat în sesiuni de cate 30 de secunde. Se recomandă și adăugarea unei picături de ulei de mentă sau ulei de eucalipt în apă pentru o putere suplimentară. Repetați acest lucru de câte ori este necesar pentru a ușura respirația.

În plus, sunt recomandate și compresele calde în această perioadă în care organismul încearcă să se vindece. Le puteți aplica pe frunte și pe nas întrucât aceasta reprezintă o modalitate excelentă de a scăpa de durerea de cap sau de durerea sinuzală.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*