Mese târzii? Adio ficat! Află ce e de făcut!

Fiecare dintre noi avem propriul nostru ritm, dar și un program pe zi ce trece mai obositor! De regulă, toate aceste lucruri ne dau peste cap programul de masă și de somn. Dormim puțin, mâncăm neregulat, de obicei destul de târziu. Ca să nu mai spunem că sărim aproape toți peste micul dejun, masa ce ne oferă acea porție de sănătate pentru ca toată ziua să fie perfectă.

Mese-tarzii

Cu toate că aproape toți arătăm cu degetul către acestă greșeală – anume aceea de a sări peste micul dejun, se poate spune că alta este greșeala care ne afectează destul de mult sănătatea. Mâncăm la ore din ce în ce mai târzii, iar organismul nostru este făcut astfel încât să nu mai trebuiască să mâncăm nimic cu 4 ore înainte de somn.

Cum ne pot afecta mesele târzii?

De regulă, o masă târzie este văzută cu ochi critici de cei care încă mai țin la siluetă. Este poate adevărat și acest lucru. Mesele târzii ne îngrașă, dar fac în același timp și un lucru mult mai dăunător. Mâncând aproape de ora de somn, mai mult ca sigur activitatea ficatului va fi mult afectată, care nu va putea face față „atacului” de alimente pe care i-l asigurăm.

Ficatul este bucătăria organismului, ne apără de lucrurile toxice și ne protejează sănătatea. Este un mic roboțel ce se află în interiorul nostru și-și face treaba foarte bine. Consumă multă energie pentru ca toate alimentele ingerate târziu să fie puse „la locul lor”. Cu cât îi vom oferi mai mult de lucru, cu atât acesta va suferi numeroase probleme, așa încât va ceda în timp. Noaptea, târziu, organismul lucrează și procesează alimentele, având un singur scop – acela de detoxifiere. Ori de câte ori mănânci la ore târzii, iar mai apoi te bagi la somn, vei disturba destul de mult activitatea ficatului. Acesta nu va mai cunoaște exact ceea ce trebuie să facă și nu va mai funcționa în acei parametri normali. De aceea, pentru o sănătate de fier, dar și pentru un ficat prea puțin afectat de dieta noastră zilnică ar trebui ca ultima masă să fie luată în jurul orelor 18.00-19.00, lăsând să treacă un interval de 4 ore de la ultima masă și până la ora de somn.

Cum ajuți ficatul să fie sănătos?

Nu ai nevoie de prea multe medicamente pentru a avea un ficat sănătos. Este bine să respecți orele de odihnă, de masă și să încerci să elimini stresul din viața ta.

Dacă totuși ai probleme cu ficatul, poți încerca remediul plantelor medicinale.

Anghinarea este cunoscută ca fiind un bun remediu pentru apărarea ficatului. Ajută în tratarea numeroaselor afecțiuni, chiar și atunci când ficatul este destul de mult afectat.

Rostopasca este o plantă medicinală care tratează numeroase probleme hepatice, fiind extrem de benefică în mai multe tipuri de hepatită. De asemenea, mai știm despre rostopască că aceasta are numeroase proprietăți regenerative.

Armurariul este o plantă cu rol de protecție a ficatului. În plus, previne depunerea de grăsimi la nivelul ficatului, scade valorile colesterolului și trigliceridelor, fiind și un bun aliat în detoxifiere.

Păpădia este o plantă care are o grijă deosebită pentru ficat. O infuzie din această plantă reușește să ne țină perfect sănătoși și să ne apere de îmbolnăviri.

Iar atunci când nu cunoști remediul, apelează cu încredere la produsele Hofigal, sigure, naturale și sănătoase!

Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*