Aceste plante te ajută să scapi de depresia post-partum!

Depresia post-partum este experimentată de până la 15% dintre femei după naștere. Simptomele pot apărea la câteva zile după naștere, pot persista în următoarele 10 zile și pot deveni suficient de grave pentru a amenința sănătatea mamei și a copilului pe termen scurt și lung.

Aceste plante te ajută să scapi de depresia post-partum!

Depresia, oboseala excesiva şi gândurile de sinucidere caracterizează această condiție, iar în cele mai severe cazuri, psihoza poate apărea. Potrivit specialiștilor, depresia post-partum este legată de dezechilibrele chimice ale creierului, care rezultă din nutrienți care lipsesc din organism, care stabilizează neuro-transmițătorii serotoninei şi ai norepinefrinei.

Intervenția medicală este prima linie de tratament pentru această afecțiune, pe lângă suplimentele pe bază de plante și vitamine.

Surse de Niacin și Fier
Serotonina neuro-transmițătorului cerebral este importantă pentru reglarea stării de spirit, a somnului și a poftei de mâncare. Organismul dvs. produce acest produs chimic cu ajutorul nutrienților denumiți niacină și fier mineral. Aportul adecvat de niacină și fier convertește triptofanul în compusul 5-hidroxil-L-triptofan, care este o versiune a serotoninei.

Tratamentul depresiei postpartum include prevenirea deficiențelor de niacină și fier, fie prin consumarea de surse de hrană care conțin aceste substanțe nutritive, fie prin suplimente. Recomandarea zilnică de niacină pentru mamele care alăptează este de 17 mg, cu o limită superioară de 35 mg. Aportul de fier variază între 9 și 18 mg, cu o limită superioară de 45 mg.

Sursele de alimente includ pui de carne ușoară, nuci sau fasole si cereale. Consultați-vă medicul cu privire la doza potrivită și opțiunile suplimentare.

Surse de Calciu și Vitamina D
Potrivit Centrului de depresie al Universității din Michigan, suplimentele de calciu pot ajuta la scăderea simptomelor depresiei post-partum. Totuși, pentru ca organismul dumneavoastră să utilizeze în mod adecvat doza de calciu primit, trebuie să obțineți și un aport adecvat de vitamina D. Recomandarea zilnică de calciu la femeile care alăptează este de 1.000 mg cu o limită superioară de 2.500 mg. Calciul este obținut din alimente precum laptele, legumele verzi precum broccoli și cerealele consumate la micul dejun.

Sunătoare
Sunătoarea este un supliment pe bază de plante utilizat în mod obișnuit în tratarea simptomelor ușoare sau moderate ale depresiei post-partum. Această plantă provine dintr-o floare galbenă care conține compușii hipericină și hiperforină, despre care se crede că au capacitatea de a crește nivelul serotoninei în creier.
Planta poate fi consumată sub formă de capsule și tablete sau ceai realizat din frunzele sale uscate. Specialiștii spun că dozele de până la 900 mg pe zi sunt sigure pentru reducerea simptomelor de depresie post-partum.
Alte ierburi considerate utile în gestionarea simptomelor depresiei post-partum sunt rădăcina dulce și ginkgo biloba. Consultați-vă medicul înainte de a utiliza remedii pe bază de plante pentru tratarea depresiei post-partum.

Surse de Vitamina B
Vitamina B servește o varietate de funcții importante în organism, cum ar fi reglarea metabolismului și menținerea nivelului de energie. În tratarea depresiei post-partum, consumul de alimente care conferă aceste vitamine sau utilizarea unei vitamine complexe B poate ajuta la gestionarea simptomelor datorită rolului pe care acest grup îl joacă în transformarea triptofanului în serotonină.

Găsiți un complex care conține vitaminele B6, B9 și B12 pentru o nutriție adecvată. Alimentele care conțin vitaminele B includ nuci și fasole, carne slabă cum ar fi carnea de pui sau fructe de mare și cerealele fortificate. Consultați medicul dumneavoastră cu privire la dozarea adecvată a vitaminelor B în tratarea simptomelor post-partum.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*